Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika
Wydawca:
Dostępność:
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Cena: 55.00 zł
46.04 zł
Książka
Dostawa
- Kurier Inpost 16.00 zł
- Poczta Polska 9.50 zł
- Paczkomaty InPost 8.99 zł
- Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty
Opis produktu
- Autorzy
- Opolski Krzysztof, Dykowska Grażyna, Możdżonek Monika
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- CeDeWu
- ISBN
- 9788381025119
- Rok wydania
- 2021
- Wydanie
- 4
- Liczba stron
- 244
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.2x23.2cm
- Ciężar
- 0.39 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt