41 366 22 66 9.00 - 18.00 e-ksiegarnia@ckwiedza.pl
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

KN Gra na kodowanie Zakodowany zamek 23%

KN Gra na kodowanie Zakodowany zamek 23%

Bobrowski Hubert

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Dostępność:
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch. Trening myślenia logicznego i kreatywności Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących. dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie. Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja Autorzy Hubert Bobrowski – redaktor, miłośnik dobrych gier, zwłaszcza towarzyskich. Justyna Hołubowska-Chrząszczak – rocznik ’91, urodzona w Olsztynie, mieszkająca w Gdańsku. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Grafiki gdańskiej ASP. Miłośniczka kotów i roślin. W swojej twórczości posługuje się techniką digital painting, a czasami kolażem. W serii również Gra edukacyjna Na tropie angielskich słówek Gra edukacyjna Zegar Gra na liczenie Potwory Głodomory Gra matematyczna Piraci Gra na mnożenie Żaby czy kraby

Cena: 59.90 zł 45.99

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45.99 zł

Gra

Ilość:
Dostawa
  • Kurier Inpost 16.00 zł
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty

ul. Paderewskiego 19/25, Kielce

e-ksiegarnia@ckwiedza.pl

41 366 22 66 9.00 - 18.00

Opis produktu
Autor
Bobrowski Hubert
Język
polski
Wydawnictwo
Edgard
Seria
KAPITAN NAUKA
Rok wydania
2020
Ciężar
0.6 kg
Typ publikacji
Gra
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 59.99 zł 36.60 zł
Do koszyka
Cena: 24.80 zł 19.26 zł
Do koszyka
Cena: 57.99 zł 52.19 zł
Do koszyka
Cena: 29.99 zł 24.22 zł
Do koszyka
Cena: 69.99 zł 50.80 zł
Do koszyka
Cena: 44.90 zł 34.45 zł
Do koszyka
Cena: 46.99 zł 42.29 zł
Do koszyka
Kontakt

Centrum Książki Wiedza
ul. Paderewskiego 19/25
25-017 Kielce
NIP: 9590235541

41 366 22 66 9.00 - 18.00
e-ksiegarnia@ckwiedza.pl