Wzornictwo i emocje
Norman Donald A.
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Cena: 59.00 zł
39.44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34.18 zł
Książka
Dostawa
- Kurier Inpost 16.00 zł
- Poczta Polska 9.50 zł
- Paczkomaty InPost 8.99 zł
- Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty
Opis produktu
- Tytuł oryginalny
- Emotional Design
- Podtytuł
- Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
- Autor
- Norman Donald A.
- Język
- angielski, polski
- Wydawnictwo
- Arkady
- Tłumaczenie
- Skalska-Stefańska Dorota
- ISBN
- 9788321348704
- Rok wydania
- 2021
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 264
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 13.5x20.5cm
- Ciężar
- 0.19 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt