WSPÓŁCZESNE MEDIA T.2 PROBLEMY I METODY BADAŃ..

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 34,15 zł 34.15
Cena w innych sklepach: 42,00 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawca: UMCS
Kod produktu: 9788322792711

Opis

Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.

AUTOR RED. IWONA HOFMAN, DANUTA KĘPA-FIGURA
TYTUŁ WSPÓŁCZESNE MEDIA T.2 PROBLEMY I METODY BADAŃ..
WYDAWCA UMCS
ROK WYDANIA 2019
FORMAT 176 X 250 MM
OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA
ILOŚĆ STRON 315
EAN 9788322792711
(368819)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl