STRATEGIE BUDOWANIA MARKI I ROZWOJU HANDLU

Strategie budowania marki i rozwoju handlu
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 48,88 zł 48.88
Cena w innych sklepach: 59,90 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawca: PWE
Kod produktu: 9788320823820

Opis

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.

AUTOR RED. TOMASZ DOMAŃSKI
TYTUŁ STRATEGIE BUDOWANIA MARKI I ROZWOJU HANDLU
WYDAWCA PWE
ROK WYDANIA 2020
FORMAT 176 X 250 MM
OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA
ILOŚĆ STRON 186
EAN 9788320823820
Znajdź podobne według klucza:
(374326)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl