KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU HUMANISTYCZNYM

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 31,27 zł 31.27
Cena w innych sklepach: 39,90 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.

AUTOR MONIKA KOSTERA , RED. BOGUSŁAW NIERENBERG
TYTUŁ KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU HUMANISTYCZNYM
WYDAWCA WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
ROK WYDANIA 2016
FORMAT 160 X 230 MM
OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA
ILOŚĆ STRON 240
EAN 9788323341307
(225102)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl