ETYKA BIZNESU. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA, JAN KLIMEK

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 53,60 zł 53.60
Cena w innych sklepach: 63,00 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawca: DIFIN
Kod produktu: 9788379300693

Opis

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

AUTOR JAN KLIMEK
TYTUŁ ETYKA BIZNESU. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA
WYDAWCA DIFIN
ROK WYDANIA 2014
FORMAT 165 X 235 MM
OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA
ILOŚĆ STRON 347
EAN 9788379300693
Znajdź podobne według klucza:
(191170)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl