41 366 22 66 9.00 - 18.00 e-ksiegarnia@ckwiedza.pl
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Employer branding po polsku

Employer branding po polsku

Zając-Pałdyna Urszula

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Dostępność:
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.

Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.

Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.

O autorze
Urszula Zając-Pałdyna - prawnik z wykształcenia, HR-owiec z krwi i kości. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze marki pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.

Cena: 49.00 zł 33.82

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33.82 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Kurier Inpost 16.00 zł
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty

ul. Paderewskiego 19/25, Kielce

e-ksiegarnia@ckwiedza.pl

41 366 22 66 9.00 - 18.00

Opis produktu
Autor
Zając-Pałdyna Urszula
Język
polski
Wydawnictwo
one press
ISBN
9788328359314
Rok wydania
2020
Liczba stron
232
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ciężar
0.3 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

Centrum Książki Wiedza
ul. Paderewskiego 19/25
25-017 Kielce
NIP: 9590235541

41 366 22 66 9.00 - 18.00
e-ksiegarnia@ckwiedza.pl