Biznes międzynarodowy
Wydawca:
Dostępność:
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: - Synteza; - Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; - Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; - Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; - Pytania kontrolne; - Literatura zalecana
Cena: 12.60 zł
9.15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 9.68 zł
Książka
Dostawa
- Kurier Inpost 16.00 zł
- Poczta Polska 9.50 zł
- Paczkomaty InPost 8.99 zł
- Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty
Opis produktu
- Podtytuł
- Obszary decyzji strategicznych
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Key Text
- ISBN
- 9788387251666
- Rok wydania
- 2000
- Liczba stron
- 464
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x24.0cm
- Ciężar
- 0.66 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt