41 366 22 66 9.00 - 18.00 e-ksiegarnia@ckwiedza.pl
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Biznes międzynarodowy

Biznes międzynarodowy

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Dostępność:
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: - Synteza; - Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; - Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; - Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; - Pytania kontrolne; - Literatura zalecana

Cena: 12.60 zł 9.15

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 9.68 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Kurier Inpost 16.00 zł
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty

ul. Paderewskiego 19/25, Kielce

e-ksiegarnia@ckwiedza.pl

41 366 22 66 9.00 - 18.00

Opis produktu
Podtytuł
Obszary decyzji strategicznych
Język
polski
Wydawnictwo
Key Text
ISBN
9788387251666
Rok wydania
2000
Liczba stron
464
Oprawa
Miękka
Format
16.5x24.0cm
Ciężar
0.66 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

Centrum Książki Wiedza
ul. Paderewskiego 19/25
25-017 Kielce
NIP: 9590235541

41 366 22 66 9.00 - 18.00
e-ksiegarnia@ckwiedza.pl