41 366 22 66 9.00 - 18.00 e-ksiegarnia@ckwiedza.pl
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Badania marketingowe

Badania marketingowe

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Dostępność:
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Cena: 109.00 zł 95.48

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 95.48 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Kurier Inpost 16.00 zł
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty

ul. Paderewskiego 19/25, Kielce

e-ksiegarnia@ckwiedza.pl

41 366 22 66 9.00 - 18.00

Opis produktu
Podtytuł
Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301187712
Rok wydania
2021
Wydanie
1
Liczba stron
605
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.96 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 99.00 zł 86.73 zł
Do koszyka
Cena: 89.00 zł 73.67 zł
Do koszyka
Cena: 69.00 zł 57.12 zł
Do koszyka
Cena: 70.00 zł 58.59 zł
Do koszyka
Cena: 52.00 zł 34.66 zł
Do koszyka
Cena: 49.00 zł 35.99 zł
Do koszyka
Cena: 34.90 zł 31.41 zł
Do koszyka
Cena: 59.90 zł 53.92 zł
Do koszyka
Kontakt

Centrum Książki Wiedza
ul. Paderewskiego 19/25
25-017 Kielce
NIP: 9590235541

41 366 22 66 9.00 - 18.00
e-ksiegarnia@ckwiedza.pl