41 366 22 66 9.00 - 18.00 e-ksiegarnia@ckwiedza.pl
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Dostępność:
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Cena: 99.00 zł 81.96

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 86.73 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Kurier Inpost 16.00 zł
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Orlen Paczka 8.99 zł
Odbiór osobisty

ul. Paderewskiego 19/25, Kielce

e-ksiegarnia@ckwiedza.pl

41 366 22 66 9.00 - 18.00

Opis produktu
Autorzy
Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301213244
Rok wydania
2021
Wydanie
1
Liczba stron
494
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.77 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

Centrum Książki Wiedza
ul. Paderewskiego 19/25
25-017 Kielce
NIP: 9590235541

41 366 22 66 9.00 - 18.00
e-ksiegarnia@ckwiedza.pl